Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Concept of E-learning Platform Implementation by Applying Agile Methods of Project Management
Barlíková, Barbora ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The diploma thesis main objective is to create a process draft of establishment of an elearning platform for a rapidly growing start-up company while using agile project management methods. The introductory, theoretical part presents theoretical background of the researched matters. The analytical part firstly introduces the company and its products and afterwards it provides a thorough analysis of internal employee´s education processes. Following all knowledge acquired in the theoretical and analytical part, the practical part finally outlines the particular draft of educational platform development project.
Studie efektivnosti podnikového vzdělávání ve strojírenském podniku
Kabelíková, Kateřina ; Ing. Eva Rousová, Ph.D (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nastavením procesu hodnocení efektivity vzdělávání ve strojírenském podniku. Je vybráno několik konkrétních aktivit, na kterých je nejdříve provedena analýza, poté je nastaven a aplikován systém hodnocení. Účelem práce je nastavení efektivního využívání firemních zdrojů pro vzdělávání zaměstnanců a způsob jejich hodnocení. Cílem celého procesu je nastavení hodnocení efektivity vzdělávání u konkrétní aktivity.
Analýza a optimalizace vzdělávacího systému z hlediska zajištění efektivního firemního vzdělávání v konkrétní organizaci.
Bukovská, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Vaněček, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací firemního systému vzdělávání v konkrétní organizaci. Teoretická část práce vymezuje pomocí odborné literatury základní pojmy spojené se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, zaměřuje se na problematiku firemního vzdělávání a provázanost se strategií organizace a mimo jiného také na základní procesy a metody systémového vzdělávání. Dále s využitím dostupných interních dat a informací popisuje organizační strukturu a současný stav firemního vzdělávání zaměřeného na řadové zaměstnance a vedoucí pracovníky vybrané části organizace. V práci je představena metodologie kvalitativního výzkumu doplněna o kvantitativní metodu v podobě dotazníku, který byl využit v první fázi výzkumného šetření pro získání širokého a rozmanitého portfolia dat od co největšího počtu zúčastněných respondentů. Tato fáze má status předvýzkumu, neboť utváří podklad pro realizaci a konkretizaci výzkumných rozhovorů. Následně v dalších fázích výzkumu bylo přistoupeno k metodám kvalitativního výzkumu za využití polostrukturovaných rozhovorů s náhodně vybranými řadovými a vedoucími pracovníky s cílem vypozorovat a určit vliv, efektivitu a dopad doposud využívaných vzdělávacích aktivit vybrané skupiny pracovníků. Součástí výzkumu je také ucelená analýza dostupných interních...
Hodnotová orientace a morální zodpovědnost ve firemním vzdělávání Hasičského záchranného sboru.
Drahovzalová, Dominika ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Chrz, Vladimír (oponent) ; Hoskovcová, Simona (oponent)
Firemní vzdělávání současnosti nemusí sloužit jen k předávání odborných postupů a znalostí ale také k rozvoji hodnot a morálních zásad, které práce požaduje a které zaměstnancům pomáhají lépe se orientovat a fungovat v organizační kultuře. Pro asičský záchranný sbor České republiky je toto soužití s vnitřní ku zásadní, protože je od zaměstnanců a příslušníků vyžadováno nejen vnitřně, ale i legislativními předpisy e zásadně spojeno se smyslem sboru: hránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi Tato výzkumná práce přináší vhled do interního vzdělávání Hasičského záchranného sboru České republiky a do hodnotového nastavení hasičské firemní ílem práce zmapovat, jakým způsobem se vyvíjí či mění hodnotová orientace a morální zodpově příslušníků i zaměstnanců hasičského sboru a zda jsou tyto změny v absolvovaným vnitřním vzděláváním. Pro dosažení tohoto cíle byl proveden explorační výzkum na řad hasičů a studentů rozdělených dl olvovaného pracovního vzdělání, kteří vyplňovali sadu sebeposuzovacích škál, dilematických situací a otázek, mapujících právě jejich morálně notové nastavení. Nad rámec hasičské práce se text zabývá výzkum oblasti morálky vzdělávání dospělých a přináší vodítka, jak přistoupit k měření pozorování.
Vzdělávání a rozvoj vybrané skupiny zaměstnanců konkrétní organizace
Vostrá, Karolína ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem vybrané skupiny zaměstnanců konkrétní organizace. Cílem diplomové práce je v konkrétní organizaci popsat, analyzovat a zhodnotit současný stav vzdělávání a rozvoje vybrané skupiny zaměstnanců a navrhnout případná doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části práce jsou vymezeny relevantní pojmy z oblasti andragogiky, managementu vzdělávání a řízení lidských zdrojů ve vztahu ke zkoumané problematice. Empirická část sestává z metodologie a výzkumu v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Výzkum je rozdělen do dílčích fází, které popisují, analyzují a vyhodnocují současný stav vzdělávání a rozvoje vybrané skupiny zaměstnanců. Obsahem empirické části je též popis konkrétní organizace a definice vybrané skupiny pracovníků, kterou tvoří všichni zaměstnanci na pracovní pozici IT Konzultanta IS. Výzkumné šetření je realizováno kombinací kvalitativní a kvantitativní strategie. Využita je metoda dotazování za použití techniky polostrukturovaného rozhovoru a dotazníku a metoda studia interních dokumentů organizace. Získaná data jsou analyzována technikou otevřeného kódování a metodou vytváření trsů seskupena do kategorií. Závěr práce zahrnuje souhrnné výsledky výzkumného šetření, které zodpovídají stanovené...
Concept of E-learning Platform Implementation by Applying Agile Methods of Project Management
Barlíková, Barbora ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The diploma thesis main objective is to create a process draft of establishment of an elearning platform for a rapidly growing start-up company while using agile project management methods. The introductory, theoretical part presents theoretical background of the researched matters. The analytical part firstly introduces the company and its products and afterwards it provides a thorough analysis of internal employee´s education processes. Following all knowledge acquired in the theoretical and analytical part, the practical part finally outlines the particular draft of educational platform development project.
Vzdělávací potřeby státních zaměstnanců vykonávajících agendu ochrany spotřebitele
Frintová, Martina ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dostálová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl identifikovat vzdělávací potřeby státních zaměstnanců vykonávajících u Českého telekomunikačního úřadu agendu ochrany spotřebitele a na základě provedené analýzy vzdělávacích potřeb navrhnout tomuto okruhu zaměstnanců vhodné vzdělávací aktivity v zájmu zefektivnění výkonu správních činností. Za účelem komplexního uchopení problematiky vzdělávání státních zaměstnanců se diplomová práce v teoretické části nejprve zabývá obecnými charakteristikami podnikového vzdělávání. Vysvětluje také pojem kompetence a popisuje možnosti využití kompetenčního modelování v personálních procesech. Nedílnou součástí teoretické části diplomové práce je kapitola věnující se vzdělávání státních zaměstnanců v kontextu aktuální právní úpravy. Empirická část práce sestává z metodologie. Definuje výzkumný cíl a výzkumné otázky. Dále popisuje celý proces realizované analýzy vzdělávacích potřeb od předpřípravné fáze až po návrh opatření. Shrnuje dílčí zjištění na základě výsledků realizovaného dotazníkového šetření, uskutečněných rozhovorů a analyzovaných interních dokumentů. Obsahuje také zpracovaný popis kompetencí pro dané pracovní zaměření a návrh kompetenčního modelu, který je možné využít v personálních procesech u Českého telekomunikačního úřadu. Diplomová práce mimo dílčí výsledky...
Andragogická podpora rozvoje profesní kariéry zaměstnanců
Špicar, Vladimír ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
1 ABSTRAKT Práce se obecně zabývá získáváním a udržením potřebných znalostí a dovedností pro práci v průmyslovém podniku s velkým stupněm automatizace pracovních operací. Pozornost je zaměřena zejména na problematiku vstupní úrovně získané ve škole a následně rozvoj v rámci celoživotního vzdělávání. Současně je zohledněna i problematika stanovení karierních cest a kompetenčních matic, z nichž potřeba vzdělávacích opatření vychází. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání dospělých, kvalifikace, andragogika, lidský kapitál, řízení lidských zdrojů, firemní vzdělávání, celoživotní vzdělávání, rozvoj zaměstnanců.
Education of employees with an emphasis on coaching
Kundrát, Miloš ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání s důrazem na koučink zaměstnanců v konzultantské společnosti. Jejím cílem je zmapovat tento systém. Pro naplnění cíle je v práci použita SWOT analýza na zhodnocení jeho silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Práce je rozdělena na 3 části, konkrétně na teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikovým vzděláváním a koučinkem. Metodická část blíže popisuje cíle této práce a metody použité při výzkumu. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu vzdělávání ve společnosti XY s důrazem na koučink.
Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu
Kolmistrová, Aneta ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.